Bad Company
Laurence Fishburne is Nelson Crowe, a deep-cover CIA operative with a deadly assignment: infiltrate a highly secret industrial espionage firm.
Dynamic stars and edge-of your-seat suspense electrify Bad Company, the sexy thriller that's charged with red-hot erotic energy! Laurence Fishburne is Nelson Crowe, a deep-cover CIA operative with a deadly assignment: infiltrate a highly secret industrial espionage firm. Once inside, he teams with Margaret Wells (Ellen Barkin) a master spy and seductive manipulator, in a plot to overthrow the organization's sinister president (Frank Langella). It's an explosive situation as this dangerous power play leads Crowe and Wells into a darkly mysterious web of intrigue - and shocking murder!