Bad Girls
It is the American West in the waning days of the 19th century, and four women with no rights, no justice and no one to stand up for them are forced to stand up for themselves.
Madeleine Stowe, Andie MacDowell, Drew Barrymore and Mary Stuart Masterson star in the wild Western story of four fallen women on the run. Branded as outlaws, pursued by a posse and tracked by Pinkerton detectives, the four must ride together to stay alive. But when they're double crossed by a gang of ruthless desperados, the women decide it's time to stop running, and start fighting! Bad Girls is a rough-riding, straight-shooting, fun-filled adventure that writes a whole new chapter in the lore of the Western hero!