Bedtime Stories
Marshall tries to get Marvin to sleep by reciting three rhyming bedtime tales about his friends as they wind down their epic cross-country journey.
Marshall and baby Marvin are still making their way to the wedding - now via bus - and are stuck in traffic. In order to get Marvin to sleep, Marshall is forced to create rhymes off the cuff, as he left the nursery rhyme book in the car. So all of the surrounding passengers are treated to rhyming stories involving the gang’s many exploits.