Bibi & Tina 3
It’s summertime and Bibi and Tina are looking forward to camping out in the tents at Falkenstein. A bunch of students from an international partner school will be joining in on the fun. The highlight will be a geocaching challenge – a 21st century treasure hunt – and this time, it’s boys vs. girls. But ambitious young Urs will use every dirty trick in the book to win.
It’s summertime and Tina is looking forward to camping out in the tents at Falkenstein. Even better, she’s gotten her BFF Bibi on board with the excitement. A bunch of students from an international partner school in the capital will be joining in the fun. The highlight will be a geocaching challenge – a 21st century treasure hunt – and this time, it’s boys vs. girls. But ambitious young Urs will use every dirty trick in the book to win. Bibi is not having any of that. She’s determined to stop him, but at the decisive moment, her magical powers suddenly desert her.