Uh...Oo...Aw...
Saul attempts to track down those responsible for the Langley attack, recruiting an unlikely expert to follow the money trail. Quinn, troubled by the collateral damage from a recent mission, takes matters into his own hands. An embattled Carrie learns who is really on her side and the Brody family turns to therapy to mend their broken household.