Bootmen
Confronting the grim reality of life in a steel mill town, two tap dancing brothers choose divergent paths - one forms an unconventional dance troop and the other becomes a car thief and dies violently.
Sean (Adam Garcia), a small-town steelworker, realizes a lifelong dream when he's invited to audition for a big city dance show. Hired, then fired for out-dancing and out-punching the show's star, he returns home only to find his girlfriend (Sophie Lee) in the arms of his brother. Now, with only the remains of his dream to hold on to, he persuades his old tapping mates to form their own dance troupe, much to the embarrassment of his steel-working father. A smart blend of comedy, great dancing and natural energy!