Bushwhacked
When a group of lost cub scouts on their first camping trip mistake an innocent escaped con for an experienced guide, they help each other survive and come to terms with their individual problems.
Packed with sight gags and unexpected hair-raising action sequences, this entertaining comedy adventure stars Daniel Stern as bumbling deliveryman "Mad Max" Grabelski. Accused of murder when a scatter-brained get-rich-quick scheme backfires, he heads for the hills with the cops on his trail. But once there, he's mistaken for a world famous Scout leader and suddenly finds himself supervising six Ranger Scouts on their first overnight expedition.