Butch And Sundance: The Early Days
Two young outlaws bumble their way through a series of robberies and bank holdups, always trying for the "big score." a prequel to the movie "Butch Cassidy and the Sundance Kid."
A prequel to the hit feature Butch Cassidy and the Sundance Kid, this all-new adventure details the meeting of two of the Old West's most famous characters. Outlaw Butch Cassidy meets the cowboy, Sundance, during the snowy winter months, and the beginning of this beautiful friendship soon turns into a barroom waltz with lady mischief as the two heroes can't seem to stay out of trouble. Joining them are rivals LeFors, O.C. Hanks, a rustler out for revenge, an angry casino guard hunting them with a posse, a stingy butcher, and a couple of bumbling outlaws. Butch and Sundance must find a way to make a fortune and not get caught, and for them that means train robbery.