California Man
Two high school buddies dig up a frozen caveman in their backyard. Once the living fossil thaws out, the friends figure he's their ticket to being cool, but instead he generates pre-hysterical craziness wherever he roams!
Starring Pauly Shore, 'California Man' unearths the biggest laughs in 2 million years! The fun kicks off when two high school buddies dig up a frozen caveman in their backyard! Once the living fossil thaws out, the friends figure he's their ticket to being cool. But the plan backfires when the newcomer turns everyday life upside down, generating pre-hysterical craziness wherever he roams! Co-starring Sean Astin and Brendan Fraser, you'll definitely dig 'California Man' -- the totally irreverent, totally awesome comedy that shows just how hilariously out-of-control things evolve once the stone age meets the rock age head-on!