Calvary
Brendan Gleeson delivers “a truly sensational performance” (Total Film) as an Irish priest threatened by a mysterious parishioner in this darkly comic tale of murder and morality.
Brendan Gleeson delivers “a truly sensational performance” (Total Film) in this “wickedly funny black comedy” (Time Out) from acclaimed writer-director John Michael McDonagh (The Guard). When a good priest (Gleeson) is threatened by a mysterious member of his parish, he feels sinister forces closing in and begins to wonder if he will have the courage to face his own personal Calvary.