Campeones
Marcos is the second coach of a professional basketball team. After a brawl with the head coach and a car accident, Marcos is fired and forced to complete 90 days of social work training a team of people with intellectual disabilities.
Marcos is the second coach of a professional basketball team. After a brawl with the head coach and a car accident, Marcos is fired and forced to complete 90 days of social work training a team of people with intellectual disabilities. What at first is torture for Marcos due to the peculiarities of the members of the group, will gradually become a learning process, both for Marcos and for the team, that will transform their lives.