Camping
August 1st: campers arrive at the Blue Waves campsite from all over Europe. Like every year, the regulars are delighted to be reunited at Blue Waves. Mattresses are inflated, barbecues primed, canned food opened, aperitifs served, and The Shogun (the local nightclub) rocks. What can beat life in thongs?