Chicago
Underwater exploration reveals astonishing secrets: terrifying disasters, war-winning heroics and an engineering marvel that saves the city.
Draining Lake Michigan uncovers Chicago’s secret history. The latest sonar technology exposes a catastrophe that killed 300 people, solves a tragic Christmas mystery, uncovers a game-changing naval training program from World War II and reveals an engineering marvel that stops the fastest growing city in the world from choking to death.