Surrogates
In 2054, everybody in the Central Georgia Metropolis who can afford one owns a surrogate are trying to figure who or what is frying surrogates with megavolt electrical charges and police lieutenant Harvey Greer has to find out.
How do you save humanity when the only thing that's real is you? In the not-so-distant future, where people experience life through perfect surrogates controlled from the safety of their own homes, murder is a thing of the past. But when a college student linked to the creator of these replicates is killed, one FBI agent (Bruce Willis) must re-enter reality and risk his life to unravel the mystery. In the battle of technology versus humanity, who can you trust? Experience every electrifying moment of this mind-blowing movie. Based on the acclaimed graphic novel and exploding with unforgettable action, SURROGATES is nonstop entertainment from start to finish!