Club Dread
A group of sex-crazed staffers at a vacation resort on a tropical island are stalked by a machete-wielding killer.
At Coconut Pete’s Pleasure Island, comic hijinx are about to meet up with machete-wielding horror. A group of travelers arrive on the island ready to party with the resort’s staff, who provide them with every legal form of leisure on earth. Run by the washed-up pop star Coconut Pete, the island provides the ultimate kick-back holiday... that is, until islanders start kicking the bucket.