Das Kleine Gespenst
The Little Ghost awakens for precisely one hour after the clock strikes midnight but it would love to see the world by daylight once. One day, the townhall clock is wrong and the ghost wakes up at noontime. However, after being discolored black by the Sun's first rays and also chased by the police, the ghost asks the children for help.