Deadfall
A jeweler and a married couple, brought together though strange circumstances, plan to heist a fortune in jewels from a rich playboy.
Michael Caine plays the recovering alcoholic and jewel thief Henry Clarke, who ends up in the mansion of a mysterious woman, Fe Moreau. There, Clarke discovers that Fe Moreau wants to become intimately involved with him instead of her husband Richard. The outwardly staid situation heats up when the home’s occupants decide to heist a fortune in jewels from a rich playboy.