The Walk-In
After Jim tells Melinda that a corpse disappeared from the local morgue, they search for the body. After a visit from the corpse's spirit, Melinda meets with Payne and deduces the missing corpse has been possessed by another earth-bound spirit. Melinda searches for an explanation behind the body snatching and for the identities of the two spirits.