DIE 3 !!!
Franzi, Kim and Marie are best friends - and budding detectives. Over the summer holidays, they're in a play together. But during rehearsals they suddenly hear strange noises in the hall, the lights begin to flicker ominously, their costumes get shredded and a threatening message appears in the make-up mirror. A new case for THE THREE !!!
Franzi the sporting ace, Kim the bookworm and Marie the fashionista are best friends - and budding detectives. Over the summer holidays, they take part in a theatre production of ""Peter Pan"". During rehearsals with the quirky director Robert Wilhelms, they suddenly hear strange noises in the hall, the lights begin to flicker ominously, their costumes get shredded and a threatening message appears in the make-up mirror. Is a lonely phantom haunting the room and seeking revenge? Then some of the other people at the rehearsals start behaving strangely too. Who has a motive to sabotage the play? Sounds like a new case for Franzi, Kim and Marie! Will THE THREE !!! solve the mystery?