The Cradle Will Rock
Melinda and Delia are among the victims of a jewelry store heist. Soon after, Melinda is contacted by a ghost who wants her to reach out to his wife. When Melinda arrives at his home to deliver the message, she discovers the jewelry store robber, and he locks her in the basement until Melinda tells him where the stolen heist money is hidden.
When a jewelry store is robbed, Melinda and Delia are among the victims. Soon after the incident, Melinda is contacted by a ghost who needs her help to contact his grieving wife. When Melinda arrives at his home to deliver the message, she discovers that the desperate criminal who robbed the store is there, and he locks her in the basement. Trapped and fearing for her life, Melinda suddenly realizes that the ghost was also involved in the crime and is the only one who knows where the stolen money is hidden.