Die Wilden Kerle 5
The Wild Soccer Bunch goes on a search for Leon, who has mysteriously disappeared. After an adventurous journey they reach the realm of the shadow seekers and are challenged by the leader of the vampires to a 3D soccer match. Only if they win will they find out Leon's hiding place.
The fifth big-screen adventure of the Wild Soccer Bunch leads our team of teen heroes into the Shadow Realm, where their most dangerous opponent ever awaits: vampires! Leon and Vanessa have finally fallen in love, and swear eternal loyalty. But just one day later, Leon is gone. Has he deserted her, or been kidnapped? To find him, the Wild Soccer Bunch travel to the horizon and beyond, to the Shadow Realm. During the day, everything there is just rocks and dust, but at night, vampires dwell! They have lured Leon here and now eagerly await his friends. Vanessa almost succumbs to the allure of their leader, Darkside, and must learn the vampire‘s secret to discover how to overcome them and win back her love. For the vampires are turned to stone in sunlight – just as Leon was turned to stone trying to escape. Only true love can bring him back to life now. An ultimate soccer battle between dark and light, good and evil takes place to free him. This time, the Wild Soccer Bunch isn’t fooled by vampire tricks, but trust in each other to defeat the powers of darkness and escape the Shadow Realm beyond the Horizon.