Dino Death Match
In 2006, a huge fossil was discovered — so big that it had to be broken up for transportation. It contained two near-complete dinosaurs, locked in battle — a 10-ton plant-eating triceratops and another formidable, unknown predator, one-tenth the size of the triceratops but deadly enough to apparently fell the armored giant. Its discovery reopens a cold case — and could change what we thought we knew about the prehistoric world.
Tyrannosaurus rex is the undisputed king of the dinosaur world, but that may be about to change. In 2006, a huge fossil was discovered — so big that it had to be broken up for transportation. It contained two near-complete dinosaurs, locked in battle — a 10-ton plant-eating triceratops and another formidable, unknown predator, one-tenth the size of the triceratops but deadly enough to apparently fell the armored giant. Its discovery reopens a cold case — and could change what we thought we knew about the prehistoric world. Join researchers and paleontologists as they dig into this Dino Death Match.