Double Take
Framed in a multimillion-dollar money-laundering scheme, upstanding investment banker Daryl Chase (Jones) suddenly finds himself running from the FBI - and swapping identities with loudmouthed, low-life petty thief Freddy Tiffany (Griffin).
Outrageously funny and charged with explosive action, hot young comedy stars Eddie Griffin and Orlando Jones team up for a fast-paced adventure in the tradition of Blue Streak and Rush Hour. Framed in a multimillion-dollar money-laundering scheme, upstanding investment banker Daryl Chase (Jones) suddenly finds himself running from the FBI and swapping identities with loudmouthed, low-life petty thief Freddy Tiffany (Griffin). Then, as he dashes for the Mexican border in search of the one man who can clear his name, Daryl discovers his new alias is even more wanted than he is. With hilarious performances and nonstop excitement at every turn, buckle up for a riotous road trip as this wildly mismatched pair deliver the laughs in double time!