Eliana and the Secret of the Dolphins
A TV hostess and a marine biologist face the challenges promoted by an eco-predator responsible for a serious ecological accident. The key to finding the secret of the dolphins lies within an old crystal skull.
Eliana is a TV hostess who organizes an essay contest. The winner gets to travel to Mexico to visit a dolphin preservation area. The winners are Calé and Rogério. The first one comes from humble origins and has never been to the sea, while Rogério hasn't even written his essay, he just signed his name on it. But their plans change when dead dolphins start to appear without a plausible explanation. Behind this disaster is the evil villain Esquivel, who has stolen a magical skull that protected the animals. Eliana, with the help of her new friend, Calé, will have to stop the eco-predator in order to save the dolphins. Meanwhile, she'll also have some time to fall in love with Fred, the biologist.