Flora & Ulysses
“Flora & Ulysses” is a delightful comedy-adventure based on the Newbery Award-winning book about 10-year-old Flora, an avid comic book fan and a self-avowed cynic, whose parents have recently separated. After rescuing a squirrel she names Ulysses, Flora is amazed to discover he possesses unique superhero powers which take them on an adventure of humorous complications that ultimately change Flora's life—and her outlook—forever.