Gentlemen Broncos
A loner with a passion for writing has his story ripped off by a legendary fantasy novelist and subsequently adapted into a disastrous movie by a homespun filmmaker.
While his zany mother struggles with her fashion career, a bemused young writer's daffy sci-fi manuscript is plagiarized by a has-been novelist and woefully adapted by a would-be auteur.