G.I. Jane
The first woman ever given the opportunity to earn a place in the armed forces most highly skilled combat unit, the Navy SEALS, realizes that no one - powerful politicians, top military brass, or her male Navy SEAL teammates - wants her to succeed!
Demi Moore is in top form in this action-packed hit! Moore stars as gutsy Lieutenant O'Neil, the first woman ever given the opportunity to earn a place in the armed forces most highly skilled combat unit -- the elite Navy SEALS! But the already brutal rigors of training camp turn into an unimaginable test of courage and determination once it becomes clear that no one -- powerful politicians, top military brass, or her male Navy SEAL teammates -- wants her to succeed!