Giving Up the Ghost
Melinda encounters an angry ghost, a former pro-baseball player who died in a car accident and now wants to take over the body of Justin Cotter, a young pitcher. Scared and confused, Justin isn't aware of the battle taking place inside him. Melinda must show Justin what is happening to him and help the boy turn his back on the powerful spirit.
Melinda encounters an angry ghost, Matt. He's a former pro-baseball player who died in a car accident and now tries to take over the body of Justin Cotter, a young pitcher, during a high school ball game. Justin is scared and confused, and not aware of the battle taking place inside him. Melinda must show Justin what is happening to him and help the boy to turn his back on the powerful spirit.