Her Infidelity
Handsome young teacher Grayson Kendall becomes the favorite of his kids and their parents. Lonely housewife Lily Helms develops romantic interest in him. Assuming Ash's father Peter is cheating on her, Lily commits adultery at home, only to find she was wrong. Grayson however won't give her up so easily. Nobody believes Lily that Grayson is stalking her, and that he has a dark, traumatic past.