High Heels and Low Lifes
A outrageous comedy about two girlfriends who overhear a heist taking place in their London neighborhood. Their plan to blackmail the gang backfires, and they are pitched into the criminal world where events spiral out of control.
Minnie Driver and Mary McCormack star as best friends who take on low-life thieves in this hilarious high-energy action-comedy. It all starts when Shannon (Driver), a nurse at a London emergency room, and Frances (McCormack), a struggling American actress, overhear bank robbers on a radio scanner making off with a fortune. They make contact and demand a cut of the loot. But when the stubborn felons refuse to hand over a penny and threaten their lives in return, the girls decide to raise the stakes and give the thugs a run for their money! Packed with daring heists, double-crossings, and high-speed hilarity, HIGH HEELS AND LOW LIFES is the most fun you can have this side of the law.