Hippo vs. Croc
Two of Africa's deadliest species tough it out against everything nature throws at them. Hippo or Croc? Who is the ultimate gladiator?
Two of Africa's deadliest gladiators -- hippos and crocs -- have lived beside one another for millennia, but are they gracious pals or archenemies? One is a hefty herbivore with razor-sharp tusks capable of slicing a human in half. The other is the most successful freshwater predator on the planet with the strongest bite force known to man. The game is on, and this lush environment is about to spiral into a hotbed of feast and famine. Who will be the ultimate victor?