I Think I Love My Wife
A married man (Chris Rock) who daydreams about being with other women finds his will and morals tested after he's visited by the ex-mistress of his old friend. A funny and thought provoking look about the joy and pain of marriage and relationships.
Richard Cooper (Chris Rock), a successful investment banker with a beautiful, intelligent wife and two gorgeous kids at home, would seem to have it all. However, between the daily commutes from the suburbs to New York City, the endless business meetings, the kids’ diapers, and the Wiggles on TV, there’s only one thing on Richard’s mind: women.