Inside The Muslim Brotherhood
Expose the hidden role of the largest political organization during Egypt’s revolution and what is the future of the country after Mubarak's regime.
In January 2011, thousands of Egyptians took to the streets to overthrow the oppressive government of President Hosni Mubarak. The catalyst to this revolution was social networking sites on the internet such as Facebook. ‘Inside the Muslim Brotherhood’ exposes the hidden role of Egypt’s largest political organization and reveals what the future may hold as the country finally emerges from Mubarak’s regime.