Kidnep
For many children, it is their worst nightmare: being kidnapped. But for ten-year-old Bo, his kidnapping turns out to be a happy escape from a lonely life in which his wealthy parents barely look after him.
For many children, it is their worst nightmare: being kidnapped. But for ten-year-old Bo, his kidnapping turns out to be a happy escape from a lonely life in which his wealthy parents barely look after him. When Bo is kidnapped by the clumsy Fred, who demands four million euros to pay his buddy Leo back, the rich man's son ends up in a madman.