Kingdom of the Blue Whale
Supported by the National Geographic Society, the world’s eminent blue whale scientists embark on a revolutionary mission: to follow migrating blue whales all the way to the long-sought, unknown location where they give birth.
Blue whales are the largest animals on Earth, yet they are difficult to find or track. Even some of the locations where they birth their young are unknown. Join scientists as they embark on a revolutionary mission to identify and tag California blue whales migrating to a spot known as the Costa Rica Dome, and discover unforgettable images and new insights into these amazing creatures’ lives.