Kiss Me Goodbye
A widow's new marriage is hindered by the appearance of her late husband's outspoken ghost. Inspired by 1978's "Dona Flor and Her Two Husbands."
James Caan is tap-dancing ghost. Jeff Bridges is the very much alive stuffed shirt. Together, they make the perfect match for Sally Field, the woman caught between both men in this uproarious romp through the supernatural. The spooky fun begins when Kay Villano is one week away from marrying the serious Dr. Rupert Baines, and an uninvited guest appears on the scene; the ghost of Kay's dead, but oh-so-debonair husband Jolly. Kay's predicament is made worse because no one else can see or hear Jolly but her. The celestial shenanigans are non-stop as the three superstars hysterically battle out an odd eternal triangle with deliciously new dimensions.