La niebla y la doncella
La Gomera Island. A young man's body is found in the woods of the small island. The case is promptly closed after a local politician is exonerated in the subsequent trial. Three years later, a sergeant from the national civil policing force, Bevilacqua, and his assistant, corporal Chamorro are sent to the island to reopen the case.