A Grave Matter
Melinda encounters a confused ghost, who claims the widow weeping at the graveside every day is not his wife. Slowly, the ghost is able to remember things about his life and confesses that he abandoned his wife and daughter, which mirrors Melinda's background. As she puts aside her personal feelings, she tries to unravel the mystery of the grave.
Melinda encounters a ghost who can't identify himself to Melinda, but who claims that the widow weeping at the graveside every day is not his wife. Slowly, the ghost is able to remember things about his life and confesses to Melinda that he abandoned his wife and young daughter, which mirrors Melinda's own background. As Melinda tries to put aside her personal feelings, she attempts to unravel the mystery of who is buried in the grave.