The One
While faced with the challenge of convincing the dead passengers to cross over, Melinda encounters the evil spirit of "Wide Brim Man," who is working against her to keep the spirits earthbound. In addition, Melinda has to defend herself to investigators who want to know how and why she knew there was trouble with the plane prior to the crash.
While faced with the overwhelming challenge of convincing the dead passengers to cross over, Melinda encounters the evil spirit of "Wide Brim Man," who is working against her to keep the spirits earthbound. In addition, Melinda has to defend herself to investigators who want to know how and why she knew there was trouble with the plane prior to the crash. Now Melinda must earn the trust of both the passengers and investigators while facing off with "Wide Brim Man."