Lo imposible
Maria, Henry and their sons begin their winter vacation in Thailand. However, the day after Christmas, their holiday turns into a nightmare when a terrifying roar rises from the sea, followed by a wall of black water that devours everything in its path.
In December 2004, close-knit family Maria, Henry, and their three sons begin their winter vacation in Thailand. But the day after Christmas, the idyllic holiday turns into an incomprehensible nightmare when a terrifying roar rises from the depths of the sea, followed by a wall of black water that devours everything in its path. Though Maria and her family face their darkest hour, unexpected displays of kindness and courage ameliorate their terror.