Lucia de B.
Nurse Lucia has been present at one inexplicable death too many, and the hospital alerts the police. Assistant District Attorney Judith, driven by ambition and genuinely outraged, gets caught in the “politics” of the hospital and her own legal department and Lucia is shockingly sentenced to life in prison.