Man of the Hour
An actress gets a mysterious invitation to the birthday party of an enigmatic millionaire. She must pass herself off as his old friend and mingle with his guests.
Gemma receives a mysterious invitation to the birthday party of an enigmatic millionaire, Jeremy. She must pass herself off as Jeremy's old friend and mingle with his glittering guests. Gemma cannot help but wonder who Jeremy is and why he has tasked her with such a peculiar job - there's more to him than meets the eye.