Marnie's World
Marnie is a chubby cat, treated like a princess and getting everything she wants. When she is forced to make her own way in the world, she realizes who she really is - a lonely cat in need of friends.
Marnie is a chubby cat, treated like a princess and getting everything she wants. All of a sudden she loses her home and is forced to make her own way in the world. Completely lost at first, she joins a group of strange animals: a bigmouthed dog, a donkey who wants to be a Zebra and an eccentric rooster. Despite having quite some rows in the beginning, the four animals soon realize that solidarity and friendship is their only chance to survive. Finally, Marnie decides she doesn’t want to go back to her old, spoilt life because friendship is the biggest gift of all.