Megan Leavey
Megan Leavey is based on the true life story of a young marine corporal (Kate Mara) whose unique discipline and bond with her military combat dog saved many lives during their deployment in Iraq. Over the course of their service, Megan and Rex completed more than 100 missions until an IED explosion injures them, putting their fate in jeopardy.