Nati con la camicia
Funny parody of spy films featuring the comedy duo Bud Spencer and Terence Hill. A roller-skate-riding ventriloquist and a fresh-out-of-jail, hard-punching grumpy man are mistaken for a couple of CIA agents and recruited for a dangerous mission to save the world.
Spoof of American spy movies starring comedy duo Terence Hill and Bud Spencer. Terence Hill plays a roller-skate-riding ventriloquist, and Bud Spencer a hard-punching just-released convict. The two strangers get into a bar brawl and accidentally steal a truck. Traffic police confuse them for two robbers but they manage to escape, so the couple runs to the airport. Trying to take the first flight available to Miami, they pose as two passengers and succeed to have a free flight. Only then will they realize that they are mistaken for two top-class CIA agents on a mission and are given a briefcase full of money, a golden car and sent to go undercover as eccentric Texas millionaires. Their mission is to track down a mad criminal known as K1. His evil masterplan is to take over the world shooting down a rocket which will then release radiation that will remove all the numbers from our planet. No numbers, no civilization. Fortunately, after many car chases and boat racing, gunshots and funny fisticuffs, in the end our heroes will manage to sabotage K1's plans and save the world.