Never Die Alone
A gangster's murder is witnessed by an aspiring journalist, who chronicles the gangster's rise and fall.
DMX will blow you away as King David, a cunning and charismatic leader of the streets who returns to his home turf seeking redemption... but finds only brutal retribution. Co-starring David Arquette as an aspiring reporter, seduced by a culture of drugs and violence, Never Die Alone is an unforgettable tale of ruthless gangsters and cold-blooded revenge.