No culpes al karma de lo que te pasa por gilipollas
Sara is a young woman who blames karma for her bad luck. She is having a tough time fighting for the feather business she has opened, which is coupled with the divorce of her parents, a boyfriend she has not seen in a year, and the announcement that her sister is marrying Sara's high school crush.