No Habrá Paz para los Malvados
After a late-night drinking session, Police inspector Santos Trinidad becomes involved in a triple murder, but a witness manages to escape who could incriminate him. Santos Trinidad starts the hunt to eliminate the witness. Meanwhile, Chacón, who is in charge of the criminal investigation, advances meticulously in the search for the murderer. Both will soon discover that nothing is what it seems.
"After a late-night drinking session, Police inspector Santos Trinidad becomes involved in a triple murder. When a witness to the crime manages to escape, Santos sets out on a manhunt, launching an investigation to locate and eliminate the witness. Meanwhile, Chacón, in charge of the investigation of the triple crime, meticulously advances in the search for the murderer. Both Santos and Chacón will discover that nothing is what it seems and what starts out as a simple case of drug trafficking will turn into something much more dangerous. Only Santos seems to be able to stop it, as long as Chacón does not manage to stop him first. "