Okavango: River of Dreams
Okavango: River of Dreams tells the story of the Okavango River by examining the wildlife characters that need the river to survive.
Okavango: River of Dreams tells the story of a river like no other, the Okavango in southern Africa, by exploring the characters that need the river to survive as well as those negatively impacted by its changes. The film is a window into the lives of wildlife impacted by The Okavango as a symbol of hope against a backdrop of climate change that threatens every pristine landscape in the world.