Palmeras en la nieve
In 1953, Kilian and his brother leave their mountain town in the north of Spain for Fernando Po. Their father is already there, cultivating some of the best cocoa beans in the world. They soon realize social life in the colony is more pleasant and less strict than in Spain. They see the differences between the colonists and the natives and learn the meaning of friendship, passion, love, and hate.